Baju Raya Jovian Mandagie Pulakk

tailor made baju raya kami pun tak pasti raya bukan pi mana pun dok ...

tailor made baju raya kami pun tak pasti raya buka....

Kan ke ramai yang complaint barang tak sampai lah, sampai salah barang ...

Kan ke ramai yang complaint barang tak sampai lah,....

Kan ke ramai yang complaint barang tak sampai lah, sampai salah barang ...

Kan ke ramai yang complaint barang tak sampai lah,....

As Life Goes On...

As Life Goes On.......

Manakala koleksi Rizalman terserlah ciri-ciri glamour dengan ...

Manakala koleksi Rizalman terserlah ciri-ciri glam....

Kami tak suka!!! Serious tak suka....huh!

Kami tak suka!!! Serious tak suka....huh!....

Baju Kurung

Baju Kurung....

Jovian Mandagie for Zalora Finara Baju Kurung

Jovian Mandagie for Zalora Finara Baju Kurung....

lawa-lawa gilaa rekaan baju jovian! kalau la haz dapat beli baju ...

lawa-lawa gilaa rekaan baju jovian! kalau la haz d....

Haaa ni palinglah aku suka, simple gila tapi macam elegan dan

Haaa ni palinglah aku suka, simple gila tapi macam....

Koleksi Baju Raya Jovian Mandagie 2014

Koleksi Baju Raya Jovian Mandagie 2014....

Jovian Mandagie

Jovian Mandagie....

L y a a s u r i a n y

L y a a s u r i a n y....

... beli je* ada sesiapa yang sudi belanja haz belikan baju ni? plisss

... beli je* ada sesiapa yang sudi belanja haz bel....

Owh btw, ada satu siri baru lagi daripada Jovian Mandagie, iaitu

Owh btw, ada satu siri baru lagi daripada Jovian M....